luni, 30 august 2010

Știți cine a zis?...

  •  Posteritatea va crede ca am avut un singur ou. (Columb)
  •  Duc o viata regulata; ma culc la sapte, ma scol la sapte. (Alba ca Zapada)
  •  Si totusi, se invarteste! (Galileo Galilei, dupa un chef)
  •  Suntem rude, dar foarte indepartate (Fratii Grimm)
  •  Eu sunt o exceptie: mi-am facut carul vara. (Nicolae Grigorescu)
  •  Am fost corigent la zoologie si literatura. (La Fontaine)
  •  Aria cercului se bucura de o celebritate meritata. (Giuseppe Verdi)
  •  Noi vrem pamant! (un extraterestru)
  •  Intr-un triunghi conjugal, ipotenuza este iubita la patrat. (Pitagora)
  •  Cand pun mana pe un roman bun, nu-l las pana nu-l termin! (Cleopatra)
  •  Cartea mea de capatai este "Dupa douazeci de ani". (Silviu Brucan)
  •  Ma duc sa ma caut. (Fiul ratacitor)
  •  Ce mica-i lumea! (Gulliver, in tara piticilor)
  •  Nu-mi fac planuri de viitor. (Nostradamus)
  •  Toti oamenii de valoare au zburat din Romania. (Henri Coanda)
  •  Ca orice om, am fost si eu la stramtoare. (Magellan)
  •  Ostenii mei, astazi avem exercitii de tragere... (Vlad Tepes)
  •  Am ajuns in America pentru ca m-a trimis nevasta dupa cartofi. (Cristofor Columb)
  •  Forma mea de protest este demonstratia. (Pitagora)
  •  Nu sunt de acord cu femeile care isi spioneaza barbatii. (Mata Hari)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu